Söndag

Min söndag har varit bäst! Började med en tur på entré med älskling. Blev en ny bikinitopp och byxor men när jag kom hem gillade jag dem inte så de åker tillbaka!
Vid 11 åkte vi hem till Nathalie och Patrik med frukost innan det var dags att fixa håret! Nu har jag blivit ljusare med koppartoner! Fredrik blev klippt också så nu är vi fräscha! var vi förhoppningsvis innan med men ja ;)

När allt var klart köpte vi sallad och åkte hem till Vellinge och mös på uteplatsen hela eftermiddagen och kvällen. Blev även lite grillad korv och sol i solstolarna.
Nu ska jag och louie nanna kudden!
Bild på håret kommer imorgon. Ni får nöja er med denna bild från igår istället!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0