Bomb med nyheter

Visst lever jag!
Mycket nytt har hänt sen jag senast bloggade, och mycket till ska hända!

Jag och min pojkvän, eller numera blivande sambo har skrivit under kontrakt för en gemensam lägenhet! I Vellinge! ;) dags att lämna storstaden för min del verkar det som. Även om jag är lite osäker på just Vellinge så längtar jag efter att få bo ihop tillsammans med Fredrik. Och lägenheten gör det värt de extra milen utanför Malmö. Dessutom har jag Johan precis bredvid mig nu nästan istället! Jag vet inte om jag försöker övertala er läsare nu eller mig själv men det är nog båda! ;)
Inflyttningen sker om 3-4 veckor så vi jagar möbler för fullt nu! Fredrik den stackaren har så illa tvunget gått med på att byta ut det han har i sin gamla just nu (jag vill gärna ha vita och moderna möbler medan han har varit inne på svarta och stilrena). Han har inte klagat än så jag tror det blir bra!

Som om inte allt detta vore mycket nog så tog vi ännu ett steg i vår relation igår, vi sålde båda våra bilar och köpte en ny gemensam! "Välkommen in i vuxenlivet" ;)

Jag har så mycket energi i kroppen och tankarna jobbar för fullt men självklart på ett positivt sätt!
Ska leta upp lite bilder att ladda upp!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0