Ensam

Då har Fredrik kört till jobb och jag har varit ute med vovven så han kan sova gott i natt.
Jag är så glad att vi skaffat louie nu när Fredrik jobbar natt. Förr var han bortrest mån-fre och nu är han inte hemma på nätterna. Jag hatar att vara ensam och tycker detta är fruktansvärt jobbigt. Som sagt så har jag louie numera vilket gör det lättare! Men visst hade jag gärna haft min sambo hemma hos mig också.
Har varit ledig i fem dagar nu och imorgon är det dags för jobb igen, men vi har en planerad arbetsresa till Ullared så ni kan tro att jag längtar till jobb haha! Man kan aldrig vara där utan att spendera pengar, jag har försökt... Det enda alternativet är väl att åka dit utan plånbok? Kul...

Får visa min shoppingvagn imorgon, nu ska jag försöka sova.
Natti natti
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0