Onsdag

 
God middag allihopa!
 
Fullt ös medvetslös är nog rätt ordval för min vardag just nu!
Mycket på jobb, har varit mindre kul men efter igår så har det faktiskt vänt! Så positiv jag känner mig nu när saker och ting börjar röra på sig åt det håll som jag önskar! Jag känner mig full av ny energi så det är super skönt!
Bättre blir det ju också när jag vet att jag har en kort arbetsdag för sen ska jag upp till Halmstad och träffa min älskling! Han jobbar där denna veckan och nästa vilket gör det lättare för oss för då kan vi åka till varandra en dag under veckan iaf. Så natten tillbringar jag på ett hotell, mys! Blir någon mysig middag ute sen får vi se vad kvällen bjuder på.
Har jag megatur så får jag träffa min fina Alice och Jocke också kanske! ;) Vet att du läser detta Alice så därför lägger jag in det som en liten notis! ;)
 
Hörs sen!
 
/Cassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0