Idag har varit en väldigt jobbig dag. Mina...

img_2779 (MMS)

Idag har varit en väldigt jobbig dag. Mina tankar snurrar i det oändliga, mina känslor och min vardag rycks ifrån mig på några sekunder. Allt detta för vad? Man tror sig veta var man har människor. Tills man blir påmind om motsatsen.  Det känns som jag fortfarande befinner mig i något chocktillstånd. Jag har inte riktigt förstått vad som hände och vet inte hur jag ska få det ur mig på ett sätt som någon kan förstå heller.  Det är tur jag har fina vänner omkring mig som gärna ställer upp och gör allt de kan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt ska vi inte förstå. Men vet du vad du vill? När du vet de faller de andra svaren på plats, allafall inom mer rimliga ramar.



Du klarar detta Cassandra =)

2012-05-13 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0