tisdag på ikea

Idag fick jag mig en tur till IKEA. Trots att jag blir grinig varje gång jag kommer dit så tyckte jag att jag skötte mig vädigt bra idag. Fredrik kom undan med bara några få dödsblickar haha ;)
Och så klart så fick jag med mig lite saker hem trots att jag INTE skulle handla idag. Blev gardiner och en golvlampa som jag dessutom fick ihopmonterad direkt! Tror någon lärt sig att jag är lite seg på att få saker gjorda, eller?!
Och varför bryta en vana? Självklart blev det thaimat till middag idag också! Jag borde nog hitta ett nytt ställe att äta på! Känns som Tamnack thai kan leva på mig snart!
 
 
 
Jag vet inte varför jag alltid blir lika chockad när folk kommenterar något jag skrivit i min blogg. Jag vet ju att den är offentlig och att de flesta som känner mig läser den. Men ja, ändå så tycker jag det känns konstigt när det kommer upp. Jag glömmer väldigt snabbt hur offentlig jag faktiskt är. Men visst är det kul att folk är intresserade av vad som händer i mitt liv och ni som inte är intresserade är bara väldigt nyfikna och skvallerkåta och läser regelbundet ändå! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0