Killar, seriöst?!

Det var inte längesen jag skrev ett inlägg om killar som ständigt tror att man vill ligga med dem! Nu kommer ett till, detta är dock betydligt värre.
Kommer ni ihåg för något år sedan när MSN var större än facebook, twitter osv? Det var som sagt något år sen, och jag använder inte min MSN mer. Däremot kollade jag min mail via datorn idag och tydligen loggas man automatiskt in på MSN då också? Det var mer än vad jag visste!
Plötsligt dyker det upp en massa chattrutor med folk som skriver div. saker.
Nu kommer jag till meningen med detta inlägg! Där var bl.a. en kille som skrev och frågade om jag ville ha silikonbröst? För det första undrar jag, varför!? Oftast blir jag bara arg på såna människor och ignorerar dem men jag kunde inte låta bli att svara den här killen och frågade varför han tyckte jag skulle ha silikonbröst och på vilket sett det angick honom. Det jag fick som svar var mest att han tycker det är väldigt sexigt på tjejer och att han gärna ville betala för dem under förutsättning att han fick "användning" för dem? Är det ett skämt?! Finns det seriöst någon tjej i världen som tycker detta låter som en bra idé? För att inte hänga ut någon så lägger jag inte ut konversationen här på bloggen.
Det är så fruktansvärt förnedrande när man får en sån förfrågan. Det behöver inte ens gå så långt för att jag ska känna att man passerat min gräns.
Så jag ber er förhoppningsvis för sista gången att sluta med sånt här trams nu!
Givetvis talar jag endast till dem som tar åt sig! Jag är fullt medveten om att det finns killar och tjejer där ute som bara menar väl med sina komplimanger. Så missuppfatta mig inte, oskyldigt flörtande är alltid trevligt så länge man känner till att där finns gränser.
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0