Londonplaner

Mitt nyårslöfte var ju att försöka tänka mer på mig själv och göra det jag vill!
Och jag och Alice har tre resor planerade under 2012. Den första resan blir i mars och då åker vi till London!
Vi behöver komma bort lite och bara njuta av livet. Ja inte för att livet inte är bra här hemma i Sverige, men jag behöver komma bort från min vardag lite bara. Jag hade ingen semester alls 2011, jag jobbade, jobbade och jobbade och på tok för mycket! Visst har det lett mig hit idag men man kan inte leva så alltid.
Så i år blir det som minst, London, Mallis och Norge. Inga längre resor men ändå resor!
2013 finns planer på att åka till USA, och då resa runt lite! :)
Härliga 2012, jag är redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0