Jobb-update

Det är precis som det låter, en liten uppdatering från jobb.

Jag har så mycket i tankarna förutom det nu! Jag vill jag vill jag vill till London nu nu! Vi kommer iaf att boka vår resa i slutet på januari och med vi menar jag och mig och fru Alice. ;) Jag åker ingenstans utan henne. De senaste veckorna har vi verkligen kommit varandra ännu närmre, hur det nu kan vara möjligt? Vi är som gifta utåt sett iaf haha, men känslomässigt så får jag faktiskt erkänna att hon är som en syster. Vet inte om det är storasyster alltid dock ;) Ibland är det nog tvärtom haha! Men vi ser alltid efter varandra och det är bara så busenkelt att umgås. Vi "firar" snart ett år och kan ni tänka er att tiden gått så fort fast ändå långsamt? Alice känner mig bättre än de flesta och detta efter bara ett år, ja det känns nästan som hon funnits i mitt liv sen jag föddes.

Bli inte orolig nu Alice för detta är inget frieri men inte långt ifrån heller haha! ;)

Du är min bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Alice

Aw du är väl min lilla sötnöt! Jag känner detsamma för dig frugan! Det är fanimej du å jag. Tänk så många äventyr vi ska hinna med 2012, och så mycket vi redan hunnit med! Det är inte klokt! All kärlek till dig min fina <3!

2012-01-03 @ 21:31:49
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0