Göteborg, mitt nya hem?

Alltså.. Jag har länge funderat på att göra något annat med mitt liv. Jag har tröttnat lite på Malmö även om det är mitt hem. Många av mina vänner har under den senaste tiden faktiskt flyttat runt i Sverige och de älskar utmaningen och erfarenheten som det har gett dem! Varför ska inte jag unna mig själv samma sak?
Jag har innan inte ansett det vara rätt för mig men jag börjar ändra åsikt, eller ja det gjorde jag för ett tag sen men har inte vågat ta steget bara.
Jag behöver ju inte stanna för evigt utan jag kan alltid flytta tillbaka... Haha jag vet inte om det är er läsare jag försöker övertyga just nu eller mig själv!
Men inget kommer förändras om inte jag tar steget!
Jag har en av mina finaste vänner i Göteborg och hon har tjatat på mig sen hon själv flyttade dit att jag borde följa med. Och jag har alltid sagt nej och att hon inte kommer kunna övertala mig, men ja jag hade så fel! Arlinda vet precis vart hon har mig och vad hon ska trycka på för att jag ska ändra mig till slut! ;)
Nu försöker hon dessutom locka med att vi ska bo i hennes nya vindsvåning som hon vill ha!
Jag ska verkligen ta reda på om där finns någon möjlighet för mig att flytta, om så bara fö 6-12 månader så tror jag att det hade varit nyttigt för mig att få komma härifrån och börja om med något nytt.

Inget är bestämt än, men ja jag har starka funderingar på att ta mig från Malmö, om så bara för ett litet tag.
Är jag galen, eller bara mänsklig?

 

Jag och Arlinda i sommar, 2011.


Kommentarer
Postat av: nattisen!

Gör det! vad väntar du på? jag kommer minst en helg i månaden :D!

2012-01-31 @ 15:45:17
Postat av: Arlinda

JA vet tjata på henne hahaha!!! <3

2012-01-31 @ 16:46:22
URL: http://arlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0