Allt gick bra idag. Ögonbrynen blev fina. ...

img_6495 (MMS)

Allt gick bra idag. Ögonbrynen blev fina. Det är lite svullet som ni kan se, men det lägger sig väl om någon dag. Nu ligger jag bara i sängen och planerar på att stanna här resten av veckan. "en mild lunginflammation" sa läkaren på vårdcentralen idag. Vad han nu menade med det, antingen har man det eller inte väl? Aja, det är inget att leka med iaf så jag gör som jag blir tillsagd! För en gångs skull!  Någon som har några bra filmtips nu när jag har massa tid över? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte sett Sons of Anarchy har du 4 säsonger av en sinnesjukt bra serie att ta dig igenom.

2012-04-02 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0