Kära lördag

Ja, det är lördag och jag borde vara glad! Det är helg, fint väder ute etc. Men jag mår kasst!!! Jag har en så sjukt fruktansvärd mensvärk (ursäkta alla killar som läser detta.)!!! Jag borde ringt och sjukat mig idag, men lättare sagt än gjort, det ska mycket till för att jag ska stanna hemma från jobb. Och idag är inte en sådan dag. Menmen, jag längtar ju dock tills jag slutar och får krypa ner i min varma säng och mysa med mina vovvar och Erik. Blir en riktig slappedag idag. God mat, godis och massa mys och kärlek med min familj.

Idag blir det ingen träning för min del, kört 4 dagar i rad nu så tar en vilodag från det idag, dessutom har jag träningsvärk upp över öronen så ;) Haha, dom säger att träningsvärk botas med träning och det stämmer i viss mån. Men nja inte idag!

Mina älsklingar, första dagen efter de kommit hem 8 veckor gamla.


Kommentarer
Postat av: Alice

Hoppas du snart mår bättre min fina! Ha nu en mysig lördag så hörs vi imorgon <3

2011-09-24 @ 16:19:58
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0