Godmorgon alla! Blev en tidig kväll igår! ...

img_2513 (MMS)

Godmorgon alla! Blev en tidig kväll igår! Vi var såå himla trötta! Arlinda tom somnade på mig i soffan när vi såg film! Illa tjejen! :p och givetvis sover hon nu också haha! Jag får väl gå upp och börja fixa lite, duscha och annat. Svepa ihop en chai latte också tror jag :) idag blir det shopping! Och antagligen lunch på hardrock café! Vi har det skitbra och det enda som fattas är alice! Fast henne träffar jag 24+25/9! har verkligen ett fullspäckat schema för helgerna som det ser ut nu. Både skönt och lite stressigt. Löser sig :) vi hörs senare idag!


Kommentarer
Postat av: Alice

<3 jag saknar er <3

2011-09-03 @ 17:35:32
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0