big nono

Gokväll allesammans!

Vet att mina inlägg varit rätt så korta och inte så där jätte spännande den senaste tiden, men min dator har varit mupp och idag pajade den som sagt helt. Så jag har bara bloggat från mobilen och då blir det automatiskt lite sämre för jag orkar inte skriva hela romaner med min Iphone. ;)
Tror jag ingen annan gör heller.

Jag har iaf jobbat i stort sett hela dagen idag, 13.30-22.30. Hade förmiddagen ledig iaf. :)
Skulle in till swedbank för att föra över pengar till mitt sparkonto på handelsbanken eftersom min dator inte ville göra det för den inte fungerar. Men tanten som satt där vägrade hjälpa mig! Hon påstod att jag inte var jag?! Skämtar hon?! Ni kan tro att jag blev tokig på henne. Hon fick iaf veta det! Sämst någonsin, jag har verkligen bara dåliga erfarenheter av swedbank! Skönt att bli av med er. Och du tanten som jobbar där (slottsstaden i Malmö) du kan gå i pension redan nu. Allt du gör är att förstöra för alla andra. Du behöver inte vara bitter på mig bara för ditt liv är kasst. Får jag bestämma så får det gärna förbli kasst den tiden du har kvar. Du förstörde nämligen hela min dag, helt obefogat!

Nu skiter jag i henne, behövde bara få det ur systemet en sista gång. Har redan dragit det en gång för stackars Alice idag också. ;) Hon är van!

Nu ska jag arbeta en liten stund till innan vi ska stänga här, sen ska jag raka vägen hem till min man! Han ska få krama mig och ge mig 100 pussar innan vi somnar. Det värsta med att arbeta kväll är att vi inte hinner träffas och vi träffas redan sällan som det är ändå. Trots att vi bor tillsammans så har vi väldigt lite tid tillsammans bara han och jag. :( Många anser att det är bra eftersom vi får sakna varandra och det kan jag hålla med om. Men snart vet jag inte vad jag saknar längre eftersom vi inte ses alls? Ett förhållande behöver ju underhållas, en sådan relation fungerar inte som en familjerelation eller en vänskap.

Ha en bra kväll allihopa så hörs vi under morgondagen!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0