7/9-11

God morgon alla!
Fullt ös på jobb! Jympapasset är igång och jag har fått en hel del gjort här också på bara en timme. Det gäller att vara effektiv ibland minsann.
Idag slutar jag halv tre och efter det blir det ett snabbt styrkepass på gymmet. Känner att jag vill ha det gjort tidigt idag så jag slipper köra tillbaka ikväll. Tar så mycket mer extra tid. Inte för att jag har några andra planer idag men jag tycker det kan vara skönt att bara vara hemma på kvällarna ibland med.

Saknar mina töser också! Jag hoppas ni båda kommer till Malmö snart! Annars blir jag en sur Cassie!!! argh! ;)

Nu är det bara drygt en timme kvar innan Robban också börjar jobba. Jag hoppas den timmen springer förbi för jag är inte så förtjust i att jobba ensam och behöver någon att prata av mig med. Haha.
Vi hörs senare alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0