29/9-11

Jag har hört från hur många som helst nu att sheer cover ska vara hur bra som helst! Det är ju ett make-up märke som tillverkar mineralpuder etc. I stort sett alla tjejer/kvinnor använder ju smink men vi vill samtidigt inte att det ska synas? Det ska se naturligt ut. Och jag har letat efter något bra mineralpuder som verkligen fungerar. Har provat det mesta från budget till lite dyrare märken. Jag har ingen svår hud egentligen. Varken, finnar, ojämnheter etc. Men jag tycker man ser fräschare ut med lite puder och någon snygg rouge på kinderna! ;)
Så nu har jag iaf beställt ett startkit från sheercover och hoppas på att det faktiskt ska vara lyckat!

Jag sitter också och funderar på den svarta klänningen som jag visade er igår! Jag är verkligen kär och den är faktiskt inte så dyr heller. Enda problemet är att jag inte riktigt vet när jag skulle ha användning för den. Jag vägrar köpa ett plagg om jag inte kan koppla samman det med ett tillfälle då det skulle kunna användas. Visst är den superfin till t.ex nyår eller liknande men det är så långt fram så jag vet redan nu att jag inte kommer ha den klänningen på mig då! ;) Tål att tänkas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0