Vikt hit, vikt dit. Utseende överallt! Her...

img_9424 (MMS)

Vikt hit, vikt dit. Utseende överallt! Herregud! Jag har läst lite olika bloggar nu på morgonen i hopp om att kunna bli road och inspirerad. Det blev lite tvärtom? Vartenda blogg jag läst handlar endast om bantning, utseende och ev lite träning. Jag tycker det är skitbra att skriva om träning missförstå mig inte. Men när unga tjejer skriver att de ska banta ner sig 10 kg och går till gymmet hellre än att gå i skolan och där lunchen sedan består av en sockerfri red Bull. Ingen reagerar? Då är det inte längre hälsosamt. En liten tanke, men ett stort problem. Nu vet jag att bilden jag lagt upp (från Google) inte är en bild på en för tunn tonåring. Jag ville mest visa att det varken är eller ser friskt ut att överdriva något. Ta inte allt till en extrem nivå där du till sist tappar kontrollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0