dagarna som gått

Godmorgon!

Ny dag, nya tag! ;)
Jag är på jobb (min helg) och för tillfället är här rätt så lugnt. :) Vi har familjejympa om en liten stund vilket innebär att alla småknattar kommer inspringandes i sina jympakläder! Fruktansvärt sött! Om något år vill jag också ha en liten egen knatte! Arlinda har ju sagt att hon så gärna vill att jag ska ha barn så hon kan få bli gudmor haha. Du är rolig, men då kanske jag kan få dig tillbaka till Malmö iaf! ;) Nog om bebisar!

Jag har haft två underbart mysiga dagar i Halmstad med Alice! Det blev strandpromenad med hundarna, mys i stan med lunch och shopping. Och självklart god mat och massa godis och skräckfilm! :) Vi hade det helt enkelt super!
Lär ju helt klart åka upp snart igen! :)


Ikväll blir det tjejkväll hos Minna. Blir lugnt för min del eftersom jag jobbar 8.30-19.30 imorgon. Som ni ser så blir det en lugn helg för mig, men det är definitivt välkommet! Jag orkar inte vara ute och svänga längre som jag gjorde när jag var 18. Det var ju helt klart det bästa jag visste. Men nja, jag har vuxit ifrån det ;)

 


Kommentarer
Postat av: bloppis

kika in min stora bloppis!

2011-10-22 @ 10:44:42
URL: http://bbloppiiss.blogg.se/
Postat av: Alice

Fröken är välkommen snart igen! <3

2011-10-22 @ 13:03:04
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0