Måndag

Måndag morgon! Har inte sovit så länge inatt. Somnade rätt sent för jag låg vaken och tittade på tv. Mitt huvud var väl inte helt redo för nannedags! :p Men det fick jag snabbt ångra när jag vaknade imorse och inte var helt utvilad haha. Ja, Cassandra i ett nötskal? ;)
Nu sitter jag på jobb iaf och försöker jobba undan det jag har att göra idag!




Idag kommer det ske lite förändringar. Som ni kanske märkt har jag varit lite nere den senaste tiden och det har så klart varit avgörande till varför jag inte orkat skriva så mycket här i bloggen och när jag väl skrivit något så har det inte direkt varit något uppiggande! Jag kan inte säga att allt är prima än men på god väg iaf! Ni som ännu inte riktigt vet vad det handlar om, ni får veta så småningom. Men jag har valt att avvakta lite med att berätta för alla ännu.


Kommentarer
Postat av: Alice

<3

2011-10-31 @ 11:38:37
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0