BLÄH

FRUKTANSVÄRD MORGON!

Först och främst så kommer jag inte upp i tid! Jag har blivit lat på morgonen minsann. När jag väl är uppe och igång så kommer jag ju givetvis på att mina jobbkläder ligger i tvätten, tur man har ett helt lager fullt alltså! Jag lyckades hitta någon tröja i min ena garderob! Så nu tvättar jag upp lite kläder så jag iaf är redo för morgondagen!
Sen är det lite andra småsaker också som jag väljer att spara in på. Det är så typiskt när man är irriterad och stressad sen man vakna för det gör att man reagerar på minsta sak som händer senare under dagen. Och som man aldrig ens skulle ha reflekterat över annars? Menmen, det ska nog bli bra om en timme eller två när jag vaknat till liv och fått i mig lite frukost.

Ha det bra alla så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Alice

Kärlek, hoppas din dag blivit bättre sötnöt!

2011-10-05 @ 15:07:58
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0