27/5-11

Men oj vad jag är seg idag då! Både min hjärna och kropp har lagt av känns det som. Och jag ska jobba om en stund. :( Vill verkligen inte. Har redan stängt två kvällar nu...en tredje blir lite mycket tyvärr. Men ska nog ta mig genom det. ;) Sen är det ju helg.

Kom precis hem efter en härlig (men kall) fika med Alice och Kola, ja och Molle så klart! Som vanligt pratar vi om allt mellan himmel och jord. Men det gillar vi. ;)
Tack för idag snäckan!!

Imorgon ska jag och min fin fina Arlinda åka och shoppa hela dagen. Sen blir det mys på kvällen med älskling.
På söndag ska jag och mamma mysa med en lunch och sen blir det middag hos Eriks föräldrar på kvällen. Så helgen är uppbokad men med lagom mycket. :)

Nu ska jag duscha och leta upp mina jobbkläder!!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0