2/5-11

Morgonen började med frukost hos pappa och Malvisen. Älskar min lillasyster mer än något annat. Eller ja jag älskar båda mina småsystrar alltså. ;)
Vi åt bullar, sen kasta vi boll och bläddrade i hennes bilderböcker.
När det var dags att gå så började hon med sina låtsastårar och var jättesur på mig. Men jag fick trots allt jättemånga kramar och en puss. Men hon ville inte vinka i fönstret. :P ´



Har varit ute och gått en runda med hundarna. Funderar hela tiden. Vet inte vad jag ska göra. Om det nu visar sig att jag verkligen är allergisk mot dom. Vill int behöva lämna bort dom. Dom är ju mina bebisar. :( Men samtidigt vet jag inte hur länge jag själv står ut med att ha dom runt omkring mig. Blir ju Erik som får göra mesta arbetet och det är inte heller rätt och var inte tanken heller när vi skaffade dom. Måste först boka tid hos läkaren och ta lite tester innan jag bestämmer något. Men kanske lika bra att inse fakta nu och börja fundera och diskutera istället för att blunda för det?

Ska vila lite en stund nu. Jobb ikväll på Ön med bästa Josefine! Denna tjej får mig alltid på bra humör. Hon är en ängel! Och det bästa med henne är att hon ALLTID råkar dyka upp när man är lite nere. Som om du bara vet om det. :)



Jag och Malva när hon var liten liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0