24/5-11

Idag har jag en sådan där riktig dag då jag är väldigt irriterad av mig.
Vet inte vad jag har för period nu alltså. :(
Var och tränade i morse på Ön när Arlinda jobbade. Blev en del prat. Tack för att du alltid lyssnar på mig och mina dumma tankar. Kändes som du förstod vad jag babblade om. :)

Körde ett ryggpass på gymmet, promenad när jag kom hem. Och ytterliggare en promenad med hundarna efter lunch. :) Hade tänkt köra ner till limhamnsfältet i eftermiddag och släppa dom lite, låta dom bada snusa på andra och sen ska jag försöka träna lite agility med dom (om det funkar). Blir nog en större utmaning för mig och mitt tålamod. :)
Sen kör vi hem och grillar och sen ska vi över till pappa och Malou ikväll. Jag blir utnyttjad som läxhjälp nu för tiden. ;) Kommer skicka en faktura sen!!!

Nu ska jag äta och duscha!

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Tack för att du kom idag älsklig!!!!

Glöm inte att du kan hämta bilder från min blogg från i måndags <3 ses på lördag älskling

2011-05-25 @ 00:35:56
Postat av: Cassandra

Tack själv snäckan!

Har sparat dom, men jag ser ut som en apa :p

2011-05-25 @ 09:49:02
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0