23/5-11

Sitter i köket med en proteinshake i handen efter en promenad med Erik och hundarna.

Har varit med fina Arlinda i stan hela dagen, blev sallad och sol i parken. :) Och självklart en massa SNACK! Finns det något vi är bättre på? Vi har ju planerat in några shoppingdagar nu tillsammans, finns ju så klart mycket mer att prata om. ;) Dessutom har hon lovat mig att hon ska visa mig hur man shoppar BILLIGT och inte insane-dyrt så Erik smäller av varje månad här hemma haha. Vilken tur du finns Arlinda! I slutet av månaden kommer Erik tacka dig. ;)

Efter vår lunch åkte vi hem och lekte med Leo, världens goaste vovve. Super social och leksen! Min nya idol! ;) Vi kollade ju självklart kläder och resor också.
Har målat upp en bild av oss i våra långa sommarklänningar, stora strandhattar och varsen drink på stranden i Grekland. Låter inte helt fel va?

Nu ska jag dra upp Erik ur soffan så vi kan röja snabbt här hemma, för det hann jag inte innan idag. Sen ska jag duscha och krypa ner i sängen till en film. :) Upp tidigt imorgon för morgonpromenad sen gymmet på ÖN.



Utan hårförlängning och utan solbränna... Ja vad säger man? Jag är nog mer nöjd som jag är nu!



Kommentarer
Postat av: Alice

Du är lika vacker med som utan gumman <3!

2011-05-24 @ 09:08:09
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0