16/5-11

Klockan är inte ens halv 9 och jag har redan varit ute och powerwalkat med mina tre hundar, ätit frukost och duschat. :) Har en del att hinna med idag innan jag börjar jobba så det gäller att vara effektiv. ;) Men jag börjar inte förrän 13.30 så det ska väl inte vara en omöjlighet, eller vad tycker ni?

Sitter och kollar på H&Ms hemsida, blir dödskär i vartannat plagg ungefär! Men om jag ska ha råd med allt jag vill ha så får jag antingen vinna pengar eller skaffa mig ett nytt jobb!! :p SHOPAHOLIC! Det är nog det ordet som beskriver mig bäst anser Erik. Tack älskling!
Men å andra sidan så hade han nog inte heller varit överlycklig om jag struntat fullständigt i mitt utseende? Ond cirkel? ;)

Funderar på om jag ska krypa ner i sängen i en halvtimme innan jag gör mig iordning eller om jag ska sätta igång direkt. Ska jobba till 22.30 ikväll så behöver jag vila måste jag ta chansen nu! Inte för att det är så fruktansvärt mycket att göra på jobb, förutom att snacka en massa.



Svart hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0