15/5-11

Nu har jag äntligen fått tag i en laddare till min laptop!!! Mina hundar åt ju upp den gamla. Då började jag blogga från min mobil istället men som också gått sönder nu så den åkte in på lagning igår. Så prio nr 1 idag var att hitta en laddare. Och det fixade jag, med lite hjälp från Erik. :) Nu är jag back on track igen. ;)

När vi ändå skulle in till stan så passade vi på att ha en heldag med varandra, bara gå runt, shoppa, mysa och äta lunch. Blev på Jensens. :) Älskar deras kycklingfilé men provade någon biff idag. Var inte alls lika gott, dessutom fick jag en riktigt blodig en fast jag beställde medium. Menmen, är man hungrig, eller rättare sagt är jag hungrig så orkar jag inte skicka tillbaka och vänta igen. Så jag gav den värsta biten till Erik och behöll resten själv. Men blev inte mycket över. :p

Köpte en svart bikiniöverdel till på H&M, kostade 49 kr. Kan man låta bli? :/ Hatar när allt är billigt då vill jag bara köpa! Köpte silkesdroppar till mitt hår och "curly-serum spray" också. :) Sen höll jag mig i skinnet medan Erik shoppa loss. Blev solbrillor, kofta, träningsbyxor, armband m.m.
Har bokat tid för att bygga på mina naglar igen på tisdag också!! :)

Igår var vi och luncha på café Ceder med Anna, Esteban, Sofie och Niklas. Lunch-buffé. :) På kvällen kom fina Lollo hit och grilla och snacka skit! Man är omringad av underbara människor. :)

Nu har jag nog uppdaterat det mesta som iaf är någorlunda värt att nämna. Har kollat genom alla mina mail osv också. Är på banan igen känner jag!! Nu ska jag och min Limo ut och gå en kvällsrunda innan vi ska hem och äta och sen krypa ner i Eriks famn i soffan och se film. Känns som vi kommit varandra närmre de senaste dagarna. Har varit så mycket som hänt från och till hela tiden med oss båda så kärleken har nästan legat på is. :( Men nu har vi tagit tid för varandra igen och jag mår bättre än på länge.

Ska jobba hela dagen imorgon (på ön) med finaste Alice! En av de goaste töserna som finns! Helt underbar, kanske för att vi redan första gången som vi träffade varandra insåg hur otroligt lika vi är?! :o Man kan ju bara tycka om henne om hon är som mig. :p Haha



Vet inte om den vinkeln var så smickrande, mina revben ser stora ut menmen. :) Min gula bikini från H&M. Var mest den jag ville få fram så :p




Fina Limo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0