8/3-11

Nu finns det kapslar som ska få brösten att växa också. Om man nu är emot operation etc. Man ska kunna gå från a-kupa till c-kupa till exempel. Man undrar ju?
Alltså, jag förstår verkligen kvinnor som har väldigt små bröst och som känner sig okvinnliga, obekväma etc och som vill få större bröst. Samtidigt tycker jag inte det är varken fel eller fult med mindre bröst, alla ska ju inte se likadana ut. Men vi tjejer/kvinnor som har normala eller stora bröst, varför ska vi ha ännu större?
Det är ju upp till var och en, självklart. Men tycker ändå att vi borde acceptera att vi inte är perfekta och vi ska definitivt inte vara det heller. Det är just det som gör oss så bra.

Bara en tanke som slog mig, kände att jag behövde ventilera mig lite. Håller ni inte med mig så får ni gärna säga det och även om ni gör det. :)



Jag har iaf varit flitig hittills idag! Har varit ute med hundarna, hämtat jobbkläder, varit på kyrkogården. Nu ska jag snart äta lunch och packa ner träningskläder till ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0