2/3-11

Nu har jag äntligen fått träna, blev 30 min på löpbandet, 15 min på step och sen körde jag ett benpass. :) Känner mig nöjd och lagom svettig!
Dags att duscha snabbt nu innan jag ska ut och jobba.

OBS!
Är så trött på min bil, där är bara en massa fel hela tiden. Varför? Jo för att bilhandlaren är en inkompetent idiot som verkligen inte ska hålla på med bilar. Har lurat mig på en service, förstört mina två framdäck för att han inte kan installera dem rätt osv. På 2 veckor har den bilen kostar mig ca 6 000 kr. Och det är inte direkt pengar jag har över så där hur som helst varje månad. Speciellt inte nu när jag är arbetssökande/går på extra timmar då och då för att hålla mig sysselsatt. Nej jag blir bara arg.

Ska gå en lång promenad när jag kommer hem med Erik och hundarna. Har saknat honom hela dagen. Han är så duktig på sin praktik. :) Får massa teckningar av barnen. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp en bättre bil då

2011-03-02 @ 17:25:27
Postat av: Cassandra

För vilka pengar då har du tänkt?

2011-03-03 @ 10:03:43
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har väl en far?

2011-03-03 @ 13:20:07
Postat av: Cassandra

Alla lever inte på sina föräldrar livet ut. Vissa växer upp :)

2011-03-03 @ 14:14:41
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0