20/3-11

Har kommit hem från jobb, handlat vovvemat, kvällspromenad med hundarna. Nu sover alla tre i soffan (så klart) medan jag ska se film. "Flickan som lekte med elden" på SVT 1. Super bra film, älskar hela triologin. :)

Mamma stannade ju här igårkväll, har haft en super mysig söndag med henne. Vi har varit på två långa promenader med hundarna i solen, handlat blommor och planterat dom på uteplatsen och även kollat in lite utemöbler, grill m.m. Handlade inte idag, känner att det är bäst att fundera lite på vad exakt det är jag/vi vill ha. Är ju trots allt det som syns först när man går förbi vårt hus. ;) Första intrycket!

För att detta inlägget ska bli så intressant som möjligt så ska jag lägga in en bild som Alice kan titta på! ;) Njut nu!! :p



Jag, nyår 2008.

OBS! Min erik kommer om 4 dagar (om man räknar bort denna kvällen) :D

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha tack gumman;)

2011-03-21 @ 10:57:43
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0