18/3-11

En vecka kvar nu, halva tiden har gått så jag räknar ner ner ner!!! :)
Har haft lite problem med att sköta maten den senaste veckan, inte så att jag äter onyttigt. Snarare tvärtom, men tycker inte om att äta själv. Känner ingen hungerskänsla. Brukar äta var tredje timme vanligtvis men nu har det kanske bara blivit 2-3 ggr om dagen, små små "måltider". Trots detta så har jag ändå jobbat, tränat och gått långa promenader med hundarna. Måste skärpa mig igen.

Så jag börjar med lunch i stan med Christin. :)
Efteråt blir det jobb sen hem till mina valpar och faktiskt bara vara ensam ikväll. Antagligen se en film, gå en promenad och somna i soffan.

Make-up dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0