10/3-11

Har verkligen har fullt upp dessa dagarna nu och kommer ha resten av veckan, tråkigt nog. :(
Blir inte mycket tid över för Erik. Han påpekade det igårkväll när vi skulle lägga oss. Så jag får väl avboka så mycket jag kan nu dess dagarna innan han åker. Har ju två veckor på mig att göra allt annat sen när han är iväg ju. :)

Har precis beställt två nya plagg, ett riktigt sommarplagg.
1. Vit byxdress med flätad rygg


Grå,gul träningströja

Får gäster ikväll, så bjuder på kycklinggryta med tomat och spenat, samt vitlöksbröd till det. :)
Får ju unna mig lite idag, speciellt när jag sköter mig så bra alla andra dagar. ;)

I morse gick vi upp vid 6 och gick morgonpromenad tillsammans. :) Sen körde jag erik till tåget och körde själv och träna. Blev armar och sen 20 min på crosstrainer. :)
Snart dags att köra till ilva och hitta ramar till några foton här hemma, sen ska jag köpa lite blommor! :)
Ska nog städa lite här hemma också, är lite dammigt ser jag nu. :o inte OK!!!
Nej, fixa fixa fixa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0