9/6-11

Igår trodde jag inte det var möjligt, men idag märker jag att allt är möjligt!!
Jag försöker desperat hitta något att lugna mig med men inget verkar lyckas. Snart exploderar jag och då kommer jag släppa ut allt. Och den/de som drabbas får ta allt.

Människor är helt enkelt svin. Egoistiska till maxnivå, lata och allmänt jobbiga. Jag är inte perfekt själv, men när jag ser hur vissa beter sig så känner jag mig själv nästan för snäll. Men mitt tålamod kan inte prövas varje dag. Det är min nackdel, där finns inte mycket att hämta. Man försöker ju givetvis ha överseende med så många som möjligt och med det mesta. Men det finns gränser, för alla.
Ha detta i åtanke innan ni tilltalar mig idag, för risken finns att det blir ett samtal utöver det vanliga.
Skulle någon ha tagit åt sig av att ha läst detta så är det säkerligen riktat en del till dig också. Som jag tidigare nämnt så nämner jag inga namn i bloggen, när det kommer till negativa saker.

Ja det var denna "bajsmorgonen". Jag hoppas definitivt på en bättre dag och ev en relativt lyckad kväll. Är inte på humör för att vara social bland folk men vet att jag behöver få tankarna på annat. Så ska skärpa till mig och se det positiva istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0