8/6-11

Ja jag somnade iaf. :)

Så fort Erik kommer hem tar jag och Nemo en riktig långrunda, är inte jättesoligt ute men varmt iaf så. :)
Har blivit dåligt med våra promenader nu när Limo varit dålig. :( Känner mig hemsk så nu får det bli ändring. Nu ligger alla och sover i sängen dock, så söta. De är helt slut efter att ha lekt i morse. Sen tar nog värmen på dem en del.  

Måste åka in om Svågertorp också och köpa en fläkt!!! Fruktansvärt varmt hemma. Vaknar svettig hahah :p

Ska på student imorgon men vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. :(
Lutar åt vita shorts med spets, vit kavaj, korallfärgade skor med kilklack. Antagligen blått linne till :)

   

Rakt eller lockigt?


Kommentarer
Postat av: Alice

Du är vacker i båda!!

2011-06-08 @ 23:16:24
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0