30/6-11

Sista dagen i juni! Inget speciellt men ville bara säga det haha :p
Idag har jag öppnat på ÖN och vet ni vad?! När jag låst upp och gått in ser jag att hela anläggningen är tänd, larmet går inte och det ligger kläder på golvet. Jag trodde helt seriöst att jag skulle bajsa på mig typ för jag hörde ljud uppe i gymmet också. Det tog mig ett tag att inse att det var vår städpersonal haha. De är ju alltid här på kvällarna så därför reflekterade jag inte över det från början. (Så jag är inte helt genom korkad).
Det bästa med allt var att jag faktiskt stod kvar inne på anläggningen och gick in i receptionen istället för att gå ut och försöka tänka igenom situationen. Trist läge för mig om det varit någon som inte var "välkommen". :p

Jag i ett nötskal, agerar först tänker hundra år senare.
Måste åka hem på lunchen idag för att rasta vovvarna. :( Tråkigt att lunchen ska gå till det men finns tyvärr inget annat alternativ. Men imorgon börjar jag lite senare och då kan jag träna på min lunch. :) Det gillas!! Ska nog försöka hinna sola lite också. ;) Eller så tar jag det innan jobb.

Är lite hungrig så knaprar på en nektarin. ;)
Blir knäckebröd till frukost sen vid 9 tiden.

Kollade mitt konto igårkväll också och tänka sig!! Jag hade faktiskt betydligt mer pengar kvar än jag trodde!! Kan man bli mer lycklig? :D Dock kommer dom inte gå till något sådär jätte roligt, för dom behövs till annat. Men blir lite över ändå så man kan unna sig någon god middag ute en dag eller två och ev. något annat. :)
Måste köpa nya träningsskor också. Har hittat ett par fina vita Nike. Inte så farligt dyra 699kr. Tycker jag är ett bra pris för ett par riktiga träningsskor så de ska jag införskaffa så fort jag får tid.




Efter jobb ska jag ev. träffa Josefine och luncha lite och sola. Annars solar jag ensam!
Och ikväll blir det grillat hos Eriks mormor med resten av hans familj.



Jag uppe i gymmet imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0