27/6-11

Vill börja med att gratulera fina Kany som fyller 23 år idag!! Grattis snäckan! Hoppas din dag blir precis som du önskar! :)




Började jobba kl 9, alltså precis. Ska jobba till 17.30 är det tänkt, får se om kroppen orkar dock. :( Mår verkligen inte alls bra. Vaknade med feber. :( Får väl kolla med robban om det är ok att gå hem och kurera mig tidigare idag. Imorgon åker vi till götet!! (om jag är frisk) Ska bli super trevligt med mina töser! Är verkligen inget jag vill missa!!
Ikväll blir det tvätt och grillat med Erik. Vi har bestämt att vi ska ha en mysig middag på uteplatsen ikväll. Blir väl grillad fläskkarré med hemmagjord potatissallad. :)

Nu är det dags att jobba lite!!
Hörs senare! :)



Gammal bild. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0