23/6-11

Har hunnit med det mesta nu idag faktiskt. Intervjun gick jättebra :) Börjar måndag v. 27. Börjar ju med en praktikplats. Som senare är tänkt ska leda till en fast tjänst i deras nya butik som ska öppnas i år. :)
Och det bästa av allt är att jag kommer ansvara för klädavdelningen!! Bestämma vilka plagg som plockas in, skylta och hänga i färg etc. Jag kan knappt vänta på att få börja!! Praktik eller ej, jag får ju pengar från försäkringskassan + att jag kommer vara kvar på Friskis tillsvidare också. :)
Fick åka in till arbetsförmedlingen efteråt också, fyfan vad dom kan vara otrevliga. Träffa en riktig ja..man får inte vara ful i mun så säger bara att hon var väldigt otrevlig. Som om hon såg ner på mig för jag inte har ett jobb ungefär? Finns mycket konstiga människor. Skit i henne! Hon som har problem med sig själv så. :p

Nu måste jag köra och hämta Erik på jobb så han inte blir sur haha.

Förresten så gick det bra med Molle på sjukhuset idag!! Han var jätte duktig när vi tvättade hans sår. :) Är stolt över lillen. :)

Blir film och mys ikväll! Efter att jag ätit kycklinggryta med älsklingen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0