22/6-11

Blääh börjar nog bli sjuk. :( Känner hur halsen svullnar och är öm i kroppen. Jag har inte tränat så det beror inte på det. Får se om en natts sömn kan bota det.

Efter jobb idag kom Arlinda och Leo hem till mig och vi tog Leo och valparna till en rastplats nära mig där vi släppte alla tre. Nemo och Limo åt nästan upp Leo för att han är så liten men han är en tuff liten vovve så han klarade sig. ;) Vi var nog där i över en timme så mina små valpar sov som stockar när vi kom hem. Skönt att veta att dom är nöjda iaf. :) Det har ju varit så fint väder idag så vi packade in Molle i bilen och körde och köpte sallad sen satte vi oss på Arlindas gård och åt medan Molle njöt av det fina vädret. ;)

Just nu känns allt bra, det har ju varierat lite för mig de senaste veckorna. :( Mycket som händer. Men de två senaste dagarna har faktiskt varit väldigt bra. Det enda som suger nu är att min fina vän ska flytta tillbaka till Göteborg. :( Kommer sakna dig men får väl börja köra upp till henne varje helg och ta Alice med mig hahah. Du blir inte av med oss ifall du tror det. ;)

Ska upp tidigt imorgon och köra Erik till jobb imorgon och sen åka med Molle till sjukhuset. :) Vi ska bara på ett litet återbesök. Sen hem och mysa innan jag ska på intervju vid elva. Har lite andra ärenden också innan jag åker hem för en lång promenad med valparna.
Sen blir det myskväll på kvällen!! Filmkväll med mina tjejer. :)



Ja jag har glasögon på riktigt, dessvärre är jag för dum för att använda dom. :(
Trivs inte riktigt så väljer att hellre se lite sämre. Knäpp man är ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0