19/6-11


Idag fyller denna tjej 21 år minsann! Grattis till mig. :)
Började fira redan igår med mina fina vänner. Blev grillat hemma hos mig och Erik, en massa skratt och fina presenter.

   

Älskar dessa skorna, så underbart fina och förvånansvärt sköna för att vara så pass höga. :)
Jag och Arlinda blir ett snyggt par på stan i sommar med våra fina skor. ;)

Idag blev det lite kalas för familjen. Och så klart kom min fina sessa och gjorde hela dagen. Malvisen hade köpt ett presentkort till mig på ikea och ett kort som hon själv pekat ut haha.



Fick en massa annat också, bl.a. pengar och presentkort på chilistore :)
Får ta med Arlinda dit för det är hennes favoritaffär :p
För att summera allt så har jag haft en bra födelsedag. :) Omfamnar mitt 21a år ;)

Nu sitter jag och kollar på solsidan medan älskling är på amanos och köper min favoritpizza :) Han tyckte att vi skulle unna oss det idag och varför inte? ;) Blir träning imorgon ändå så :)



Födelsedagsgrisen :)



Kärlek

Matdags nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0