17/6-11

Vilken dag!

Idag har jag verkligen skämt bort mig själv. Började med att bygga på mina naglar i morse. Fick dessutom en massa rabatt och diamanter för att jag värvat många kunder till henne. :) Fin gest tycker jag! Sånt uppskattas verkligen. När jag var färsig gick jag nöjt därifrån och träffade min fina vän Nathalie. Vi var i stan i hela sex timmar!!! Hur vi nu lyckas, endast gågatan dessutom. Vi har nog varit i vartenda affär haha. Blev lunch på gränden också. Nattis bjöd eftersom hon missar min födelsedagsfest imorgon :( Du kommer vara saknad!
Vi spenderade en massa pengar som vanligt. Men ibland behöver man verkligen skämma bort sig själv lite. Jag kände att jag hade haft en ovanligt jobbig vecka så behövde detta. Köpte inte så mycket till mig själv egentligen utan blev mest en massa nytt till hemmet. :) Blev två koftor och ett puder till mig dock. Köpte mitt första skal till min iphone också! Och vad blev det inte om ett "Ed hardy"-skal med döskalle på och vit bakgrund. :) 399 kr men det var det minsann värt!

Erik hämtade mig i stan och så körde vi hem en stund till Malvisen och pussade lite på henne. Hon är så underbar detta busfrö. Hon gör mig alltid så glad. Jag har verkligen fått de två finaste småsystrarna i världen. Även om den ena har tagit studenten nu så är hon ändå min lilla pärla! :)



När jag väl kom hem tog jag en runda med fina Nemo :) Passade på eftersom solen tittade fram då.
Nu har jag bara så förbannat ont i benen efter att ha gått hur långt som helst idag, så nu ligger jag i sängen och planerar på att stanna här resten av kvällen haha. Upp tidigt imorgon och fixa lite ju.

Filmdags snart!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0