1/6-11

Nu ska vi snart köra in med Limo. :(
Har sån fruktansvärd ångest. Är verkligen inte för detta egentligen. Men vad annat kan jag göra när jag provat med allt? :/
Vi har iaf varit ute och gått en riktig runda. :) Bara han och jag. Han är så lugn och fin när han bara är med mig. Mammas pojke. ;) Haha
Nej men faktiskt, han är precis där jag är. Oavsett om det är i sängen, soffan, uteplatsen, köket..tom. toaletten! :p

Ska luncha med mamma och Helena senare idag och förhoppningsvis så hinner jag lägga mig i solen en stund innan jag ska hämta hem min bebis igen!!!

Nu ska jag fixa det sista innan vi kör!!

Godmorgon förresten!



Satt och sola och snacka skit med Arlinda igår vid havet ute på ÖN :) Hon var ju bara tvungen att fota mig när jag vek ihop filten? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0