Men bläh vad jag är trött nu!! Jag måste h...

Men bläh vad jag är trött nu!! Jag måste ha levt som hitler i mitt tidigare liv! För nu har jag maximal otur. Fick köra från jobb och in på djursjukhuset akut med nemo. Han har ett ben som sitter fast runt käken. :( stackaren dreglar floder och det är obehagligt men han får iaf luft! Tack o lov för det. Men dessa ekonomiska utsvävningar är ju extremt sjuka! Vad är det som händer med våra stackars vovvar? Blir ett dyrt kalas och jag går redan minus denna månaden! Men det finns inga andra alternativ för mina vovvar är mina bebisar och jag och erik gör allt för dom. Blir ev. Att dom får söva ner honom för att få bort benet. Såga itu det eller liknande. Uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0