8/7-11

Min lunch är räddad!
Rätt som det var kom Erik in och lämnade en submacka till mig! Med min favorit, kyckling. Han hade kört iväg på sin lunch för att handla till mig. Det tyckte jag var super gulligt. :) Dessutom köpte han en hel så jag har både lunch och middag. Tack :)
Bästa Alice kommer in och stänger med mig idag. Det är inte kul att jobba en fredagkväll. Men när man jobbar med Alice så blir det som en tjejkväll hemma i soffan ändå. :P Vi har lite svårt att lägga band på oss så vi skrattar, pratar och fnittrar lika mycket oavsett var vi är och oberoende av vem som hör och ser. :p Skönt att ha folk omkring sig som man bara kan vara sig själv bland. Sen är vi ju så fruktansvärt lika så vi lockar bara fram det värsta (och bästa) hela tiden. ;)

Längtar till imorgon när vi ska fira fina Arlinda! Ska hem till henne redan på dagen för att hjälpa henne baka och fixa. :) Sen får vi väl köpa någon god lunch också. :) Sen stannar jag där hela natten! Woho :D

Nu är det mindre än en månad kvar innan pappa och Malou gifter sig och jag har fortfarande inte hittat någon klänning att ha på mig. :( Har velat ha en långklänning från början men jag hittar verkligen ingen :( Letar varje dag....Hur svårt kan det vara liksom? Väldigt tydligen. Har en plan B i värsta fall, men det är verkligen bara i ytterst värsta fall.



Funderar ev. på den här lilla klänningen men skulle antagligen ha en vit kavaj och vita spetsshorts till istället för den vita koftan och svarta byxorna på bilden. Vad tror ni? :)

Nu börjar det snart bli lunchdags för mig känner jag. Lite hungrig är man allt! Hade också bestämt mig för att inte sola idag, men vädret är föör tråkigt!! Börjar luta åt att kanske sola en liten stund iaf...typ 18 min kanske? :D Skadar ju inte med lite lite extra färg nu inför helgen. Jag vet att jag sa igår att jag trodde att jag nått min maxfärg, men jag ger inte upp!! Lite till ska jag nog kunna klara av tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Den är ju jättefin :) Så de kan du absolut ha på dig! Och du vet vart du hittar smyckena ? ;)

2011-07-12 @ 17:54:22
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Aaw tack du!! Jag ringer dig när det är dags för smycken!!

2011-07-12 @ 18:39:01
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0