7/7-11

Godmorgon alla.
Har haft en hesmk natt, drömt konstigt och obehagligt. Vaknat ett flertal gånger, en av hundarna har skällt hur mycket som helst på något utanför lägenheten. :( Skulle kör Erik till jobb i morse också, halv 6.
Jag vill bara att denna dagen ska vara över. Jobbar dubbla skift, ska hämta Erik på jobb, försöka hinna med att träffa Arlinda. Hon fyller 22 år idag så hon måste ju få sin födelsedagspresent!! :) Blir bara en jätte snabbis, men firar henne ordentligt på lördag! Hela natten tom. eftersom jag stannar hos henne över natten. :p fnitter, skitsnack och högljudda skratt är väl vad som kan väntas av oss två då. :p

Nu måste jag typ äta något, varit ute och gått med vovvarna så magen börjar kurra lite nu.



Igår efter jobb åkte jag en sväng till stranden för att sola lite, men det var såå varmt, helt vindstilla. Så låg där i 2.5 timme sen träffade jag Josefine! Vi åt lite lunch hemma hos mig sen var vi ute och gick med mina odjur. Självklart blev det en massa tjejsnack också, oundvikligt hahah.



Gammal bild, rätt längesen jag hade så kort hår och lugg dessutom!!! :o Var ju inte sådär jätte solbränd heller. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0