3/7-11

Nu är det bara en timme kvar.
Jag känner mig alldeles svimfärdig. Inte ätit ordentligt, super varmt och kvavt och har jobbat sen halv nio i morse.. Blir tio timmar när jag är klar här. Och är det bara en dag så är de väl ok, men nu jobbar jag ju mitt lilla maraton så. Såg också att efter denna helgen som kommer v.27 så jobbar jag ännu mer!!!!! 16 dagar i rad.... Det är nog dags att se över mitt schema för jag kommer inte orka jobba 8 timmar om dagen i mer än två veckor i rad igen. Tyvärr ingen super kombo.

Åker nog in till Eriks mamma och säger grattis och lämnar en blomma. Sen tar jag med mig mina grabbar hem (Erik och Molle). Lutar åt det hållet just nu iaf.
Får se om jag skriver fler inlägg idag, har egentligen inte mycket mer att säga för denna dagen. Men man vet aldrig. ;)



mys med mjukis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0