3/7-11

Har lagt märke till att blogginläggen blir fler under de dagar som jag jobbar. Har alltid en dator framför mig då och inte alldeles för mycket jobb heller så blir lätt så då.
Nu har Linda gått hem också och jag är själv resten av dagen, fram till 18.30 ikväll. Förstår inte hur personen tänkte när hon kom på den här idén. Men det är väldigt enkelt att lägga schema när man själv inte behöver jobba efter det. Hade hon gjort det så hade det ju blivit ett himla liv. Löjligt. Menmen

Skulle ut och äta ikväll men har tydligen blivit inställt så nu har jag inget att göra och Erik är inte heller hemma ikväll. :( Bara jag och vovvarna. Får väl köpa lite fruktsallad och slänga mig i soffan och hoppas på någon bra film. Eller vad säger ni?

Nu ska jag äta min kycklingsallad och försöka få tiden att gå lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0