26/7-11

Har haft en jobbig morgon. :( Började med att vi fick strömavbrott mitt i ett spinningpass, seriöst? :/ Ja det löste ju sig givetvis men efter många om och men. Det är något man aldrig förväntar sig och definitivt inte kvart över sju på morgonen!

Nu har jag precis solat och haft en liten rast. :) Sov som en bebis i solariet haha. Kan vara så himla skönt ibland.
Nu slutar jag snart och då ska jag hem till sängen en timme och sova innan jag ska träffa Nathalie i stan för en fika/lunch och sen bär det av till jobb ikväll igen. Jobbar dubbla pass idag. :( Tyvärr verkar inte min kropp vilja ge med sig utan det ser ut som jag ska bli dålig. Och det är något jag verkligen inte har tid med! Jobbar HELA veckan och helgen. :( Inte ledig förrän en dag, på måndag, sen är det på det igen.

Jag och Arlinda har iaf hittat ett datum prel. som jag ska åka upp till henne i göteborg en hel helg! Då får ni se upp alla göteborgare för den helgen är ni inte säkra! ;) Blir förhoppningsvis v. 35 2-4 sep. :)

Nu ska jag snart bege mig så får höras senare!
KRAM



Glasögon och goosejacka...ja det lär ha varit vinter när bilden togs iaf. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0