25/7-11

Nu har jag jobbat 4 timmar, är helt ensam fram till 12.30 sjukt tråkigt. Men var på jobb tidigare idag och hann med att köra ett armpass innan jag börja jobba. Ja jag var här tidigare än 06.00. Jag hade ändå inget att göra hemma och kunde inte sova så lika bra att göra lite nytta här.

Idag har min finaste vän Arlinda intervju på Friskis & Svettis i Göteborg, stort lycka till snäckan! Klarar du utmärkt med din charm! ;)
Sen blir det fika när du kommer hem till Malmö ikväll. Ens vänner betyder allt i vissa lägen och det märks oftast när man inte har dem intill sig hela tiden.


Här kommer en liten drös med gamla bilder. :) Enjoy!

 

 

 

   

 

Vissa bilder är från Thailand. På vissa är jag blond, andra mörk, lockig m.m.
Och på vissa bilder ser jag bara allmänt dum ut. :p Men det bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0