24/7-11

Har haft en fruktansvärd natt, tänker inte gå in på varför men jag har inte sovit iaf.
Sen har min stackars Limo antagligen blivit dålig. :( Han kräker efter varje måltid..men det är allt? Han leker, har aptit och har ingen feber eller så. Han är samma busiga Limo förutom att han inte lyckas behålla maten. Jag har först tänkt att det varit bakterier i magen eller att han inte tåler sitt foder möjligtvis. Men nu har det pågått ett tag så ringde djursjukhuset och hörde mig för. Han har nämligen kräkt två gånger igårkväll, en gång i natt och tre gånger i morse och då har han inte ens ätit varje gång. Hon jag pratade med trodde ev. att han skulle ha något fel på storleken på sin matstrupe och därför kräker han. Tyvärr kan man ju inte få något direkt besked på telefon så jag skulle ge det 2 dagar till och är det inte över då så får vi åka in med honom.

vet inte hur jag ska ställa mig till det bara om det nu är så att han har något som innebär ett flertal behandlingar, medicin osv. Allting ger biverkningar och jag kan inte utsätta Limo för det. Samtidigt kan jag inte ta beslutet om att ev. avsluta allt. Han är 10 månader, i övrigt en frisk liten valp så jag är lite splittrad. Men jag har inte varit inne med honom än och det behöver inte vara det värsta så jag ska försöka vara lite positiv nu. :) Nemo är frisk igen iaf, är lite öm i käken fortfarande speciellt när han skäller men det har redan lindrat. :)

Slutar jobba om 45 min och då är det direkt hem till min familj. Laga någon god middag och mysa idag också. Både jag och Erik börjar jobba tidigt imorgon så ingen orkar göra något direkt.
Nu ska jag sticka och sola!
Tjingeling!!



Ibland är man trött när man tränat :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0