22/7-11

Då har jag jobbat i 3 timmar..bara 3 kvar då haha. Sen blir det middag med mina fina töser!

En sak som jag lägger märke till när jag kollar statistiken för min blogg är hur många fler besökare jag faktiskt har när jag skriver om något som stör mig. Alltså negativa saker, folk blir genast mer "skvallerkåta". Lite som att man gottar sig i andras olycka så att säga. Tycker det är fult, men jag är nog lite likadan själv ibland. Kan jag lika gärna erkänna. :P
Blev dock riktigt imponerad nu när jag såg en kommentar på ett av mina inlägg för någon dag sen. Om ni kommer ihåg så skrev jag ett rätt så argt inlägg om hur besviken jag är på tele2? Och jag ångrar mig verkligen inte för jag tycker att jag blivit väldigt dåligt bemött, och skrev endast det som var sant. Men jag fick faktiskt ett svar från en som arbetar på tele2 som erbjöd sig att hjälpa mig vilket jag tycker är väldigt trevligt! Är inte hennes skyldighet och ändå så är hon villig att ta det på sig. Nu har ju allt löst sig men vill ändå passa på att ge lite positiv feedback till denna kvinna! Den sortens service uppskattas nämligen alltid. Jag har ju själv ett servicejobb och vet hur viktigt det är att alltid visa sin bästa sida.

Det var nog det ja. :)



Kommentarer
Postat av: Snyggsexigkille86

Fy faaaan va fin du är !!!

2011-07-24 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0