19/7-11



Min tisdag morgon börjar på jobb (friskis). Fick gå upp tidigare idag än vad jag beräknat, behövde köra skor till Erik på hans jobb som han glömt osv. Menmen, det gick ju bara tråkigt att stiga upp ur sängen. :(
Är ännu värre att jobba kan jag ju dock bekräfta, solen skiner!!! Och jag kommer jobba till 15.00 sen ska jag bygga på mina naglar vid 16 tiden och då sitter jag ju också inomhus. :( Hade tänkt sola lite på jobb iaf så jag får lite färg på kroppen. :)




Igår var jag och mamma och kollade lägenhet. SNYGG säger jag bara! Nästan så jag funderar på att flytta hem igen om hon tar den haha. ;)
Efter titten blev det lite sol i parken med Molle och Ozzy.

 

Alice är och köper mat till oss! Väntar ivrigt för jag är hungrig! Ikväll blir det bara mys med älskling, för vi har inte haft någon ensamtid på väldigt länge. :( Saknar att bara krypa ner i famnen med en filt och somna till en film. Hade tänkt laga någon god middag till oss också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0